Babymasáž kojenců, batolat i předškoláků - dětské masáže Slaný / Kladno
Kojenci, batolata, předškoláci - dětské masáže<
Dotekové relaxační techniky dětské masáže zbavují děti napětí. Masáž pozitivně ovlivní děti, které trpí specifickými poruchami. Jde o jemné hlazení, při němž se nevyvíjí tlak, proto touto masáží nelze ublížit. Metoda masáží dětí je natolik univerzální, že ji můžeme užívat jak u zdravých, tak i handicapovaných dětí. Babymasáž - kojenců, batolat a předškoláků provádím na zemi na měkké podložce za asistence maminky či tatínka dítěte. Babymasáže jsou vhodné pro posílení imunitního systému dítěte, ale i pro odstranění nemocí jako jsou např. migrény, hyperaktivita, nervozita, nesoustředění a mnoho dalších faktorů.
Účinky dětských masáží
Zlepšení až odstranění poporodních traumat po těžkém porodu.
Děti se učí empatii, a schopnost přijímat a dávat dotek si odnášejí do dospělosti.
Masáž přináší dítěti radost, něhu, potěšení a umožňuje neverbální komunikaci.
Zklidnění – děti se učí relaxovat – lépe usínají, lépe se soustředí.
Posílení imunity, podpora lymfatického systému, krevního zásobení, správného dýchání.
Děti jsou díky pravidelným masážím odolnější vůči škodlivým vlivům z okolního prostředí.
Stimulace pokožky, vliv na svalstvo – držení těla, lepší koordinace pohybů, zlepšení jemné motoriky.
Lepší prokrvení všech orgánů a orgánových soustav.
Vynikající účinky má masáž na trávení – ovlivňuje střeva ke správné peristaltici, účinně bojuje s novorozeneckou kolikou a podporuje zažívání i u větších dětí.
Dětské masáže mají blahodárný vliv na psychiku dítěte a pomáhají při úzkostných stavech.
Působí i na rozvoj vazeb mezi nervy v mozku – mnohé nervy zůstávají jinak bez vytvoření vazeb a tím se snižuje kapacita informací ukládajících se v mozku.
Masážemi můžeme příznivě ovlivnit stav dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie.
Dětská masáž pozitivně ovlivňuje stav Downova syndromu nebo autismu.
Zlepšení stavu alergiků, astmatiků, ekzematiků.
Zklidnění hyperaktivních a neurotických dětí.
Velmi vhodné u nedonošených dětí.